آپشن،تیونینگ

دیلایت یا چراغ روز چیست ؟

دیلایت یا چراغ روز ( Daytime running lamp ) که برای اولین بار توسط کمپانی VOLVO بر روی خودروهای خود بکار گرفته شد یکی از کاربردی ترین لوازم خودرو محسوب می شود .

هدف از بکار گیری این نوع از چراغ ها در خودرو ایجاد ایمنی بیشتر برای دیگر وسایل نقلیه و نیز عابرین پیاده است که بتوانند متوجه خودروی در حال حرکت در طول روز باشند.

این تکنولوژی در کنار دیگر تکنولوژی های بروز دنیا که بر روی خودرو ها برای ایمنی سرونشین و عابرین بوجود می آید ،بسیار با اهمیت بوده و در حال حاضر از الزامات خودروسازان اروپایی محصوب می گردد .

در حال حاضر این نوع از چراغ ها از انواع مختلفی برخوردار هستند که میتوان به انواع مختلفی همچون مدل های ساده با نور سفید و یا مدل هایی با ترکیب نور ساده و نور چراغ راهنما اشاره کرد .

نوع تک کاره آن فقط نور سفید دی لایت رو به صورت ثابت داره ولی نوع دو کاره آن همراه با راهنما نورسفید قطع شده و نور نارنجی راهنما روشن میشود .

مرکز آپشن اوج تجارت پارت OTP با استفاده از با کیفیت ترین نوع این چراغ ها ، آمادگی نصب دیلایت و یا همان چراغ روز را بر روی خودروی شما بدون آنکه به سیم کشی اصلی خودرو دست خورده باشد را دارد.

جهت تعیین وقت حضور و یا دریافت خدمات در محل خود میتوانید با پشتیبانی OTP در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *