سئوالات متداول
برخی از سئوالاتی که ممکن است برای شما مشتریان گرامی پیش بیاید را در اینجا همراه با پاسخ گردآوری کرده ایم .
خرید های اینترنتی
--
---
خیر. امکان تغییر فاکتور پس از صادر شدن آن وجود ندارد.
بله. در صورتی که توانایی ثبت نام و خرید ندارید با پشتیبانی تماس بگیرید و موارد مورد نیاز را اعلام نمایید تا پشتیبانی OTP سبد خرید شما را تکمیل نماید. پس از تکمیل سبد خرید، لینک خرید برای شما ارسال می شود که می توانید ابتدا فاکتور خود را مشاهده و سپس در صورت تایید اقدام به پرداخت آن نمایید. لازم به ذکر است که پرداخت کردن فاکتور به منظور تایید آن است. پیشنهاد می شود برای دسترسی و خرید آسان تر، شخصا اقدام به خرید نمایید.
برای مشاهده اطلاعات تماس با ما کلیک کنید!
بله، شما برای خرید از OTC، ابتدا باید از طریق ایمیل یا شماره موبایل ثبت نام کنید.
بله. هنگام انتخاب آدرس می توانید نام و شماره تلفن شخص مورد نظر خود را وارد نمایید.
خیر. در حال حاضر امکان پرداخت بصورت اقساطی وجود ندارد.
در تهران با روش اکسپرس، اگر تا ساعت ۱۷ سفارش خود را ثبت نمایید همان روز ارسال می شود و اگر بعد از آن ثبت نمایید اولین روز کاری بعد از آن ارسال می شود.
در تهران با روش عادی، سفارشات ۱-۲ روز کاری پس از پردازش کالا تحویل داده می شود.
در صورتی که در یکی از شهرهای ذکر شده در بالا هستید، سفارشات ۱-۲ روز کاری پس از پردازش کالا تحویل داده می شود و در شهرهای خارج از مراکز ذکر شده ۱-۴ روز کاری توسط شرکت پست تحویل داده می شود.
امکان خرید کالاهایی که موجود نیستند وجود ندارد اما همیشه از طریق تماس با پشتیبانی OTP و یا فرم تماس با ما می توانید اقدام کنید.
همواره می توانید با دریافت کد پیگیری مرسوله از پشتیبانی OTP و با مراجعه به سایت پست به نشانی tracking.post.ir و وارد کردن شماره مرسوله ۲۰ رقمی، سفارش خود را پیگیری نمایید.
خیر. پس از پرداخت تا پیش از ارسال محصولات امکان لغو سفارش توسط تیم پشتیبانی OTP وجود دارد.
بله. شما تنها می توانید به تعدادی که برای هر محصول مشخص شده است، خرید انجام دهید. برای خریدهای عمده می توانید با پشتیبانی OTC تماس حاصل فرمایید.
“برای پرداخت اینترنتی مستقیم به درگاه بانک وصل می شوید و باید اطلاعات پرداخت خود را وارد نمایید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;
شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی کارت بانکی )
رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارتهای بانکی درج شده)
تاریخ انقضاء مندرج روی کارت بانکی”
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد به حساب شما برمی گردد. این مشکل به بانک مرتبط می باشد و برای پیگیری باید با بانک خود تماس بگیرید.
خیر. در حال حاضر این امکان در سایت وجود ندارد و به زودی امکان پرداخت در محل اضافه می شود.
بله. تمام کالاهایی که در OTC به فروش می رسد، دارای اصالت است.
از طریق تماس با تیم پشتیبانی OTPامکان پیگیری سفارش وجود دارد.
در منوی بالای وب سایت، بر روی “پروفایل من” کلیک نمایید.
در صفحه حساب کاربری، “تاریخچه سفارشات” را کلیک کنید.
در این قسمت لیست تمامی خریدهای موفق و ناموفق خود را مشاهده می نمایید.
خدمات تیونینگ و آپشن
بله، در صورتیکه نصب آپشن در مراکزی صورت بگیرد که مورد تائید شرکت های خودروسازی نباشد و یا استفاده از آپشن های غیر فابریکی و غیر استاندارد مورد استفاده قرار بگیرد ، گارانتی خودروی شما باطل خواهد شد
بله، بسته به نوع آپشن انتخابی این امکان وجود دارد و شما می بایستی برای این امر با پشتیبانی OTC در تماس باشید .
برای این امر کافیست با پشتیبانی OTC در تماس باشید
بسته به نوع و تعداد آپشن ها از ۱ ساعت تا ۸ ساعت زمان مورد نیاز است .